Monday, June 1, 2009

libur dikala tension...tension ke??

terbaca post buyui pasai MPH, teringat plak zaman study dulu mmg aku gila n obses (ye ke??) sgt ngn novel especially written by sidney sheldon, danielle steel & harold robin. wahh mmg zaman single & study dulu ni jelah medium yg paling best utk dilayan instead of internet sbb aku mmg xbrp minat sgt nonton tv ni even till now. teringat last aku bli buku utk diri sendiri masa peknen 6@7 month kat kinokuniya, "The Kept Woman" yg sampei la skrg aku xabis2 baca smpi kena baca balik dari mula sbb aku dah lupa storyline dia..kui2..yela bru je gaya nk melabuhkan punggong kat sofa tatkala novel baru nk diselak, ank aku dah kacau..ishh...terganggu sudah konsentrasiku (ye ke??)..warghhh..tp minat aku ngn novel ni mmg xpenah ilang, infact dah byk koleksi yg aku simpan & syg smpi la dah jd mini library ruang tamu aku tu, minat aku mmg takkan penah ilang..yelah, nk menghayati cerita ni kene concentrate tp memandangkan ank kecik lg (adusss) tpaksa la aku ketepikan niat aku nk baca novel ni wat sementara waktu ohhh...sbb tu masa MPH wat stock clearance aritu aku cuma bli buku utk Qadeel tp aku xbeli utk diri sendiri walaupon ati aku meronta2 & terkinja2 nk bli tp aku tahan...huhu...btui kata org baca novel ni ibarat kita dah melancong separuh dunia, mana taknya, bila storyline cerita background kat Paris la Herlem NY la, otak aku pon melancong ke Paris, Harlem n mcm2 tmpt g dah walaupon badan lum lg..hehe. tp aku rasa sok pon aku baca buku gak tp utk Qadeel le, "Qadeel sit on Umi's lap & umi read u a story about Bee zee Bees ok..bzzz bzzz bzzzz...."...kui2 berangan..tp xgak sbb buku dia dah mcm2 ada tu..jgn xtau...

2 comments:

  1. aku ade gak terpegang syidney nyer buku..tp sebab aku dh pegang tiga buku masa tu..so tahannnnn

    ReplyDelete
  2. tahan3..aku pon ade 4 buah je buku dia kat umh, lain sume aku pinjam sajeee..

    ReplyDelete