Monday, June 8, 2009

lepas weekend...

last weekend, sabtu aku attand 3 kenduri. mabuk nasik minyak xtekata, 3 rumah aku pg 2 umh je aku mkn, 1 lg juz pay a visit. letih mmg letih xtekata, ahad ada 1 lg kenduri tp aku xattand dek sebab letih, aku moody & 8 kali aku cirit sbb perut aku mmg xtahan campur2 byk sgt makanan. letih dan bengang aku lg memuncak sbb dah le sakit perut hadeel lak wat perangai, pastu babah dia lak dok bising aku bgn lewat (mcm dia lak bgn tgh2 mlm wat susu & tukar lampin ank...bgg je aku) pendek kata mmg ahd tu aku juz prefer membisu dr byk bercakap sebab aku terlampau moody & aku xrasa aku patut bercakap, lantak la apa org lain nk ckp, i don give a damn care.

tiba2 je aku jd rindu gila kat parents aku. not to deny aku a bit stress lately. klu xkerana hadeel aku rasa aku dah alik umh parents aku dah, balik berehat, tp sbb ada ank kecik aku malas la nk mengangkut brg ke sana ke mari ditambah ngn kewangan yg mencukupi (bkn xde ok), lgpon parents aku nk dtg bulan depan. ni ujung minggu ni nk ke PD lak, tah pesal tetiba aku xde motivation lak nk pg, bkn sbb xseronok, tp bila memikirkan kewangan terhad pastu aku lak byk sgt pikir hal keje (aku serabut slagi aku stay sini, mmg serabut gila). memikirkan bila dah alik sini dah ahd pastu senin nk keje, ahhhh double penat..klu xde ank kecik xpe. serius aku mmg penat smpi aku xde masa utk diri sendiri..

4 comments:

  1. perkara biasa lah tuh untuk ibu yg mempunyai anak bwh setahun....dah setahun esok dah ok dah...heehehehe...aku dulu even dok kat rmh pun stress gak kekadang tuh...isk isk iskk...sabor sabor sabor

    ReplyDelete
  2. waaahh nk tgu sethn tu aku rasa cam letih sgt..cepat le ank umi ni membesoo yeee..

    ReplyDelete
  3. x lama pun setahun tuh...bila dah setahun ni mesti ko rindu blk zaman dia masa mula2 lahir n baru nak merangkak tuh...percayalah...yg aku sendiri penah alami keadaan mcm tuh...huhuhuhu

    ReplyDelete