Tuesday, June 9, 2009

bila suspen nk berakhir ni...?

ke aku yg gopoh?? yela, aku nk tau le dpt ke tak, klu dpt ckp je la dpt, klu xdpt ckp xdpt, xyah le aku tetunggu2, letih menunggu ni sebenarnya, kang di remind byk kali kang ckp kita kalut lak kan..ish..serba salah & serba tak kena aku diwatnya..bkn pe, serik diperkotak katikkan mcm LKW, alih2 senyap je..xde rezeki sebenarnye..adui, dorg ckp sepanjang bulan 6 ni recruitment & selection, adui, ade ke nama aku lam list tuh?? faculty engineering & built environment , construction management..waaaaaaaaa..aku nk blah pada sini cepat2 la wei..alaaaaaaaa.........

3 comments:

  1. bior aku nyanyi...."tuai padi antara masak...esok jgn layu-layuan...intai kami antara nampak...esok jgn rindu2 an..."eh tu lagu suruh masuk minang...silap la..ekekek

    ReplyDelete
  2. meh sini aku btl kan..."..kalau padi katakan padi tidaklah aku tertampi2..kalau jadi katakan jadi tidaklah aku ternanti2..."...amelina punya lagu tu nokkkk

    ReplyDelete
  3. apo kono mengeno padi ngan apa yg aku dok nanti2 tuh...hek....

    ReplyDelete