Tuesday, May 19, 2009

Pagi selasa yang melemaskan...arrrghhhh....

Melemaskan?? yup thats the best word to describe it..bgn awal ngn harapan leh smpi tmpt keje awal, teeeet...wrong, lewat 3 minit gak..shit...aku pon xtau pesal 2-3 ari ni jem cam bodo jer. jem bkn sbb ape pon, tp disebabkan atitude org2 KL yg ngong waktu memandu...cam ape je. tukar lane xreti nk bg signal, lampu isyarat nk merah still gak jln smpi abis sume org stuck, drive mcm labi2 even jln kat depan tu bapakla smooth..gila tensi aku pagi ni..boleh dikatakan spjg jln dr umh aku smpi la nk smpi opis mulut aku ni xrenti2 cursing here n there..nauzubillah..tu dah geram tahap ke 8 dah tu. tiap kali aku cursing, tingat ank aku yg pg ni bgn awai nk memanja2 ngn aku, aku lentok tepi kepala dia, dia asyik nk pegang muka aku, agknya nk bgtau kot "umi, umi jgn la pg keje pgi ni"..huhu...trus sejuk ati aku bila igt dia, pastu smbg drive aku tensi balik..haarrghhh..mmg ngong tui org KL drive, dan2 tu gak aku rasa cam xnk dah duk KL ni. tensi ditambah lg ngn serabut kat tmpt keje, mdengar bebelan yg membosankan..asal smpi opis je, aku dok tgk jam bila la nk kul 5 ni...adusss...cpt2 la dpt jd lecturer, aku xleh tahan dah ni..meluat, menyampah sume dah ada dah ni tinggal nk meletop ajerr..hmmmm...

No comments:

Post a Comment