Tuesday, September 29, 2009

Raya..raya..raya...

diam tak dia dah smgu lebih dah raya..huhu sat je rasa kan..time2 ceni byk le jemputan g open house, leh le amik kesempatan xmasak kan ujung2 mgu ni. tah napa semenjak 2 menjak ni aku gila plak mendeco umh aku, dr ruang tamu, smpi ke dapo smpi la ke balconi abis aku deco2..isk2..mmg shiok (padahal xde pon org dtg..) time raya ceni budak2 le yg syok pon sbb dpt duit raya, mak budak dpt pegang duit ank sajoo (budak2 xleh pgg duit manyak2 tau..ekekeke) nak2 plak ni 1st raya aku ngn hadeel and 2nd raya aku ngn hubby.


ni gambo yg sempat aku cilok dek sbb aku braya xhengat donia fana, pki baju lawa2 alih sekeping gamba haram xamik, isk2..last tumpang menyelit lam gambo org....seb baik de gak yg sudi menyemakkan gambo dorg ngn muka aku (smpi ank aku meninggalkan jejaknye kat umh buyui..ekekekeke). ni tgh pikir nk wat open house nk masak apa lak nih. dik bradik dah le berduyunkan, takkan nk jamu kuih je kan, nk le gak masak2..smbil2 tu nk curi2 time nk g wat passport hadeel, dah nk gi bandung ni aku pon xtau nk bli apa, org lain mcm2 benda nk disoping aku leh xtau nk soping apa, yala aku bkn peminat kain batik lepas ke hapa, klu home deco tu minat le aku, mcm masa aku pi phuket dulu pon mana ada aku bli kain, aku pi bli hiasan umh, minat tui aku, apa pon to hubby good luck for your upcoming interview, hope dpt la ye migrate g abu dhabi, mrasa aku duk negara org...

3 comments:

  1. wah..abu dhabi nok...aku akan semayang hajatszz sama supaya sonang den nk jalan abu dhabi sok lusa...ngeh3X

    ReplyDelete
  2. anim, selamat ari raya....maaf zahir n batin...
    anim besnya klo hubby ko dpt keje kat abu dhabi tuu...merasa gak dok negera org...jadi perantauan gitu..aku gak yg kene dok m'sia...hihih

    ReplyDelete
  3. pegi ler abu dhabi...wah syoknya.....psl duit raya tu lah pasai..dah ler mak tlg pegang jer...kalau blh tolong guna sekali br syok..kekekeke

    ReplyDelete