Thursday, March 11, 2010

Lambaian Kaabah...

dah lama aku xtulis somthing kat dlm nih, hati aku tenang dalam kusut...haha mecca, medina, egypt, 3 tempat yg mmg dah lama aku nk jejakkan kaki aku b4 aku merantau jauhh..tgk jiran umah mak aku nk pegi pagi esok buatkan hati aku lagi membuak2 nk pegi, tambahan plak mak aku mmg nk bwk kitaorg semua ke sana, wat umrah dulu katanya, waaaaaaa xsabar rasanya, xsabar nk tgk kaabah, xsabar nk visit makam rasullullah, mesti hati best xterkata2...yg penting doa istimewa buat ayah..tu yg aku nk buat sangat, aku mohon agar roh ayah bagai burung yg berterbangan & bertenggek di dahan pohon di syurga sebelum hari akhirat tiba, aku doa agar roh ayah bertemu dgn sekalian org2 mukmin so that dia gembira berkumpul di sana, aku harap agar kain kapan yg di pakaikan tempoh hari jdi pakaian cantik buat dia so that dia kelihatan sempurna di kalangan mukmin yg lain dan yg penting esok (hari jumaat) hari dia akan menerima laporan ttg perlakuan kaum keluarganya di dunia aku mohon kami sekeluarga dapat berikan perkabaran gembira buat dia. rindu aku, sedih aku pada dia still sama mcm hari pertama dia pergi. aku doa agar Allah percepatkan proses insuran tu so that kitaorg dpt cepat2 pegi bak kata mak aku, kota mekah kota ketenangan jiwa (no wonder kak ila xmo balik mesia dah)

4 comments: